Woohoohoo!

Snelle Jelle kennen we allemaal van de lekkere ontbijtkoek to go. Met Snelle Jelle Granola zette Peijnenburg z’n eerste stappen in een voor hen volledig nieuwe en relatief onbekende markt. Om Snelle Jelle Granola mínstens zo goed én op typische Snelle Jelle-wijze op de kaart te zetten kregen wij van moederbedrijf Peijnenburg de opdracht om de introductiecampagne te doen. Woohoohoo!

Keeps you going

Met Snelle Jelle Granola kan je er nog wel even tegenaan. Da’s natuurlijk superhandig als je een sporty spice bent, dus selecteerde First voor deze lancering 14 influencers met een sportieve mindset. De content die zij voor Snelle Jelle Granola maakten is op te delen in drie fases: een video, een photo dump en hun morning routine. Door de diverse influencers en de verschillende momenten waarop zij hun content postten is er een grote doelgroep voor een langere periode in aanraking geweest met het nieuwe product.

Stukkie door

Met vier grote namen maakten we een videoreeks waarin deze influencers stuk voor stuk op ludieke wijze lieten zien hoe zij met Snelle Jelle Granola ‘een stukkie door’ konden gaan. Estavana Polman, Anouk Hoogendijk, Thomas van der Vlugt en Iris Enthoven pakten helemaal hun rol in deze waanzinnige video’s die wij in samenwerking met videoproductiebedrijf Konacoast maakten.

Photodump

Bekend met het fenomeen photodump? Hiermee ‘dumpen’ influencers random foto’s op social media van de afgelopen tijd om een inkijkje te geven in hun leven. Een authentieke manier voor content creators om écht te laten zien wie ze zijn en wat ze dagelijks bezighoudt. Door Snelle Jelle Granola hier op relevante, maar subtiele wijze in te verwerken kwam de doelgroep op een organische manier opnieuw in aanraking met het product.

Morning routine

Iedereen heeft een morning routine, en daar past Snelle Jelle Granola natuurlijk moeiteloos tussen. Op een snappy en pakkende manier deelden influencers hun morning routine in reels op Instagram of TikTok. Hiermee inspireerden ze een grote groep volgers om óók hun dag te beginnen met een overheerlijk ontbijtje.

Resultaat

#woohoohoo

14

Influencers

5.906.583

Impressies