Maxi-Cosi
Bijna uitgerekend? Dan wordt het tijd een Maxi-Cosi aan te schaffen. Maxi-Cosi is sinds jaar en dag dé manier om je kindje veilig in de auto te vervoeren. Naast de bekende autostoeltjes heeft Maxi-Cosi onder andere ook de beste kinderwagens, wipstoelen, buggies, reiswiegen en co-sleepers… De always-on influencer strategie van First zorgt ervoor dat alle producten van Maxi-Cosi op een continue basis onder de aandacht blijven bij de beoogde doelgroep.
Influencer+1
Voor onze always-on strategie richten wij ons op ‘first time mommies’, oftewel: aanstaande moeders die voor het eerst een kindje krijgen. Hiervoor is First altijd op zoek naar influencers die in verwachting zijn én relevant zijn voor deze doelgroep. Zwangerschap laat zich niet plannen, waardoor de always-on strategie zich op een organische manier uitrolt. Op deze manier hebben al vele influencers Maxi-Cosi meegenomen in hun uitingen rondom het (aanstaande) moederschap.
Mommies met impact
Om Maxi-Cosi bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen, heeft First in de afgelopen drie jaar met meerdere (aanstaande) moeder samengewerkt. Influencers als Josh V., Maxime Meiland, Nina Pierson, Stijn Fransen, Laura Ponticorvo en Marielle Smit zijn in de afgelopen jaren als ambassadeur ingezet voor Maxi-Cosi en hebben op hun eigen wijze aandacht besteed aan het merk op hun social media.
We ❤ Maxi-Cosi
Dat Maxi-Cosi nog steeds hét go-to-merk is voor aanstaande mommies, blijkt wel uit de vele reacties onder Instagram-posts. Reviews worden gedeeld, ervaringen uitgewisseld en er worden vragen gesteld over de getoonde producten van Maxi-Cosi. Er heerst een merkbaar positief sentiment onder de doelgroep van het merk. Met First hebben we door middel van uitstekende resultaten hier goed aan bij kunnen dragen!