Een uitgebreide influencerstrategie ontwikkelen om de online zichtbaarheid van Nelson nog meer te vergroten: oké is goed! Van toffe events tot het samenwerken met de creatiefste influencers. Van kleurrijke content tot het ultieme hoogtepunt - net zo hoog als de Eiffeltoren - de onvergetelijke trip naar Paris!
Tijdens de spring/summer-periode was Marije Zuurveld de enige échte Nelson-ambassadrice. Met haar eigen, unieke stijl, volgers die volledig aansluiten bij de beoogde doelgroep en een groot bereik was zij dé perfecte match. Het resultaat: een extreem groot bereik onder de beoogde doelgroep. Naast Marije shinede onder andere Sheida Alhoei, Rosalie Tacx, Luna Ronkes Agerbeek, Elize Koster, Charlotte Molenaar en Daphne Hartijzer als part of the Nelson squad.
Door middel van tap-to-switch stories op Instagram liet de Nelson Squad zien hoe zij hun winteroutfits omruilden voor kleurrijke voorjaarsoutfits met als finishing touch hun nieuwe patta's. Om het plaatje compleet te maken, organiseerden we het Make A Statement Event waar influencers aan de slag konden met de leukste content én fun facts over elkaar te weten kwamen.
Als kers op de taart, euh... petit four gingen we met een exclusief clubje naar Parijs. De Franse modestad was de perfecte omgeving pretty snappy content. De nieuwe Nelson-collectie stond in de spotlight, er waren uitgebreide lunches en we gingen op verkenningstocht. Resultaat van de trip? Mooie herinneringen, een gigantisch bereik op de socials en veel positieve reacties op de content. Très bon!