Snelle Jelle en de lekkere ontbijtkoek to go noem je in één adem. Peijnenburg zette de eerste stappen in een voor hen volledig nieuwe en relatief onbekende markt. Om Snelle Jelle Granola mínstens zo goed én op een Snelle (Jelle) manier op de kaart te zetten, kregen wij de opdracht om de introductiecampagne te doen. Woohoohoo!
Met Snelle Jelle Granola kun je er nog wel even tegenaan! Da’s natuurlijk superhandig als je een sporty spice bent. We selecteerde voor deze lancering 14 (!) influencers met een sportieve mindset. Aan de slag met de content, en wat voor content. In meerdere posts op verschillende platformen lieten de influencers momenten zien waar Snelle Jelle Granola in de spotlight stond. Op deze manier kwam een grote doelgroep voor een langere periode in aanraking met het gloedje nieuwe product.
Niet alleen eigen content creaties zorgde voor het succes van deze campagne. Zeg hallo tegen Estavana Polman, Anouk Hoogendijk, Thomas van der Vlugt en Iris Enthoven die allemaal een hoofdrol kregen binnen de door videoproductiepartij Konacoast gefilmde videoreeks. Het resultaat? Waanzinnige video's waarin alle influencers op een ludieke wijze nog net dat stukkie door konden gaan.
Om op een zo organisch mogelijke manier awareness te creëren voor Snelle Jelle Granola, gaven de influencers een inkijkje in hun leven door random foto's in een caroussel post op een rijtje te zetten. Een authentieke manier om écht te laten zien wie ze zijn en wat ze dagelijks bezighoudt.
Morning routine + Snelle Jelle Granola = de perfecte start van je dag! Op een snappy en pakkende manier namen de influencers hun volgers mee tijdens hun morning routine. Precies de inspiratie die hun achterban kon gebruiken om óók hun dag te beginnen met een overheerlijk ontbijtje.