Het menselijke karakter van influencer marketing is bepalend voor het succes.
Daarom werken we van begin tot eind nauw samen met iedereen. En zijn we de verbindende factor tussen jouw merk en de influencers die de campagne dragen.
Zie ons als het verlengstuk van jullie marketingafdeling - met vaste gezichten, die als collega’s voelen. Waarop je van idee tot uitvoering kan vertrouwen.
Briefing
We ontvangen een opdracht met doelstelling(en), timings en doelgroep.
Debrief
We duiken in de briefing en komen binnen x werkdagen bij jullie terug met vragen en opmerkingen – zodat we zeker weten dat onze vertrekpunten kloppen.
Voorstel
We presenteren een creatief concept, compleet met strategie, influencer selectie en KPI’s.
Influencer selectie
We vervolgen onze verkennende gesprekken met de influencers, maken een definitieve selectie en leggen ze officieel vast.
Influencer briefing
We stellen een creatieve briefing op voor de influencers en stemmen deze met jullie af.
Content productie
De influencers creëren content op basis van onze briefing – zelf, of samen met één van onze vaste productiepartijen.
Project management
Onze dedicated campagnemanager zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en houdt jullie van begin tot eind in de loop.
Monitoren
We houden de campagne + resultaten in de gaten en optimaliseren waar nodig. Via een persoonlijk dashboard hebben jullie ook zelf continu toegang tot alle data.
Rapportage
Als de campagne erop zit presenteren we een eindrapportage met uitgebreide analyse, die we gezamenlijk evalueren.
Vooraf – Pre-test
Extra zekerheid vooraf inbouwen? Kies voor het pre-testen van influencers tijdens het selectieproces. Vind de doelgroep dat de influencer bij jouw merk past?
Achteraf – Effectstudie
Onze eindrapportage kan op aanvraag verrijkt worden met een panelonderzoek. Daarin wordt met een vooraf gedefinieerde groep onderzocht of de campagnedoelstellingen zijn behaald.