
Toen we ons in 2009 aan de wereld presenteerden, wisten we twee dingen zeker.
Dat er een wereld te winnen was op het gebied van echte-mensen-marketing. En dat we als bureau altijd onafhankelijk wilden blijven.
Dat laatste zijn we nog steeds. En die vrijheid levert onze klanten tot de dag van vandaag betere campagnes op. Wat het eerste betreft, er voltrekt zich een fascinerende evolutie. Waar we met gepaste trots aan bijdragen, als ‘allereerste influencer marketingbureau van Nederland’.
Die titel is vooral een glimlach waard.
De echte waarde zit in het opgebouwde netwerk van 1.000+ kwalitatieve influencers waarmee we jaarlijks samenwerken. In ons track record waaruit het onverminderde vertrouwen van toonaangevende merken blijkt. En in de ervaring en visie die ons in staat stelt de ambitie na te streven die we vanaf dag één hebben.
Om niet de grootste te zijn, maar wel de beste.
Toen we ons in 2009 aan de wereld presenteerden, wisten we twee dingen zeker.
Dat er een wereld te winnen was op het gebied van echte-mensen-marketing. En dat we als bureau altijd onafhankelijk wilden blijven.
Dat laatste zijn we nog steeds. En die vrijheid levert onze klanten tot de dag van vandaag betere campagnes op. Wat het eerste betreft, er voltrekt zich een fascinerende evolutie. Waar we met gepaste trots aan bijdragen, als ‘allereerste influencer marketingbureau van Nederland’.
Die titel is vooral een glimlach waard.
De echte waarde zit in het opgebouwde netwerk van 1.000+ kwalitatieve influencers waarmee we jaarlijks samenwerken. In ons track record waaruit het onverminderde vertrouwen van toonaangevende merken blijkt. En in de ervaring en visie die ons in staat stelt de ambitie na te streven die we vanaf dag één hebben.
Om niet de grootste te zijn, maar wel de beste.