Be a supermarkt genaamd ALDI en je gaat met de juiste influencer selectie door het dak met de influencer campagne. Met als doelstelling awareness creëren bij de Hard Discount Fans en Modern Time Savers zijn we deze campagne van start gegaan. Is het gelukt om ALDI en hun drie belangrijkste pijlers in 2023 onder de aandacht te brengen bij de doelgroep? Natuurlijk wel!
Voor 15 euro je gezin voorzien van allerlei lekkers voor een dagje strand? Natuurlijk wel! Een picknick organiseren voor vier personen onder de 20 euro? Natuurlijk wel! Heb je de lekkerste dupes bij ALDI? Natuurlijk wel! Met de prijscampagne hebben we influencers ingezet om te laten zien hoe voordelig het is om je winkelmand bij ALDI vol te stoppen met de lekkerste producten!
Dat de influencers enthousiast waren over de samenwerking met ALDI blijkt wel uit alle user generated content items die zijn geplaatst! Een klimrek in de folder? Nicole (@kinderkoopjesjager) en haar volgers waren als eerste op de hoogte. OREO Fresh Milk-Snacks in de winkel? Marijke (@easydailyfoodcom) zorgde ervoor dat haar volgers een sprintje naar ALDI maakten. Naast het boodschappen doen voor haar heerlijke recepten toch even kijken in de vakken met non food-artikelen? Fatima (@uitdekeukenvanfatima) maakte haar zoontje blij met een houten treinset! En dit is nog maar een kleine greep uit de earned content. Kortom: we hebben gewerkt met échte ALDI-ambassadeurs.
Tijdens een stormachtige dag begin november 2023 hebben vrijwel alle influencers de wind overleefd en genoten van een gezellige avond tijdens het ALDIner. Een intiem event waar de influencers genoten van een heerlijk op ALDI-recepten geïnspireerd kerstmenu gekookt door Soraya met bijpassende - door Veerle best geteste - wijnen.
Een hecht clubje enthousiaste content creators die de avond afsloten met een gevulde maag, genoeg inspiratie om hun geliefden in de watten te leggen én een fijne herinnering aan ALDI rijker.