L'OR - Kunst van Genieten

Voor L’OR lieten we onze influencers kennis maken met de rijke smaak en de kwaliteit van L’OR koffie. We lieten hen hier de ‘Kunst Van Genieten’ ervaren en lieten hen dit op verschillende manieren delen met hun volgers!

Video serie

Voor de campagne bedachten we een video serie voor L’OR waar we, in samenwerking met L’OR ambassadrice Ellen Hoog, bij verschillende influencers op de koffie gingen. Hier praatten zij samen over wat voor hen de ‘Kunst Van Genieten’ inhoudt en namen zij alledaagse onderdelen door die je voert tijdens een overheerlijke kop L’OR koffie! In de vijfdelige serie ging Anouk onder andere langs bij Valerio Zeno, Rachel van Sas (Huismuts) en de dames van ChicksLoveFood. Oh, en er kwamen ook nog een paar ‘juicy’ guilty pleasures langs! Benieuwd? Kijk dan hieronder de compilatie of alle afleveringen op YouTube.

Bekijk alle afleveringen

Micro influencers

Voor deze campagne werkten we naast Ellen Hoog, en de andere macro influencers die te zien waren in o.a de videoserie, ook samen met een team van zo’n 25 micro influencers. Zij kregen allemaal een gepersonaliseerde L’OR box toegestuurd met de verschillende smaken L’OR koffie en persoonlijke (koffie)vragen.In deze box ontvingen zij tevens een aantal leuke props zoals mooie L’OR koffieglazen en gouden macarons waar zij mooie content mee konden maken en op de beste manier konden genieten van de rijke smaak van L’OR koffie!


Resultaat

31

Influencers

3500000

Uniek bereik

356000

Engagements