BaByliss & BaBylissMen

BaByliss gaat rebranden en verschuift zich meer richting fashion. Weg van waar de focus bij concurrenten veelal ligt op technologische specs. Om meer awareness te creëren rondom de productlijnen is aan First de vraag een creatieve influencer campagne te bedenken en uit te voeren.

Haar Geheimen

We kennen ze allemaal, fashionable vrouwen met een ‘hairdo’ alsof ze net de kapsalon hebben verlaten. Glanzende, volumineuze lokken die de hele dag blijven zitten, echte showstoppers! Hoe doen ze het, wat gebruiken ze, wat is hun geheim? Onder de noemer ‘Haar Geheimen’ zetten we influencers in die op verschillende onderdelen hun geheimen omtrent haar delen met hun achterban.

BaByliss Hair Salon

Ter ere van de lancering van maar liefst 90 nieuwe producten opende BaByliss haar eerste Pop-Up Salon in Amsterdam. Daar kon je je helemaal gratis onder handen laten nemen door professionele haar stylistes! Uiteraard waren onze influencers hier ook van de partij om hun haar geheimen ook nog even offline met elkaar te delen! They blew us away!


Resultaat

De succesvolle campagne leverde prachtige beelden op van onze vrouwen én mannen. De mix van foto, film, producten en fashion gaf een prachtig beeld weer van zowel BaByliss als merk als de visie die zij voor ogen hadden!

15

Influencers

1300000

Uniek bereik

35000

Engagements